پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

فرشته آرزوهای مامان

مهمونی خونه الهام جون و سلنا نازم

1393/1/22 1:55
نویسنده : پریسا
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دوستای خوبم امیدوارم حالتون خوب باشه روز پنج شنبه ما خونه  دوست مجازی عزیزم الهام جون شام مهمون بودیم اول قرار بود اونا بیان شام خونه ما ولی به خاطر یه سری مشکلات مشکل نشد.من خواشتم قراو بذارم یه روز دیگه یا بریم بیرون شام بخوریم  ولی الهام جون اصرار که باید بیایید خونه ما  من دوست نداشتم به الهام با یه بچه کوچولو  زحمت بدیم ولی بلاخره رفتیمخجالت الان تقریبا نیم ساعته که برگشتیم خیلی بهشون زحمت دادیم وومن عاشق فندق کوچولوشون شدم محبتاز همین الان دلم برا سلنا جون تنگ شده اولش سلنا یکم قربی کرد ولی بدش کلی برا خاله پریسا دلبری کرد در ضمن ما اولین بار بود که خارج از دنیای مجازی همدیگه رو میدیدیم و هییییچ تصوری از هم نداشتیم مثل برنامه بفرمایید شام بود ولی خدا رو شکر خیلی خوش گذشت انشااالللههه بازم بتونیم همدیگه رو ببینیم  مممنون الهام جون به خاطر همه چیزبوسو بوسس برای سلنا جون از طرف من از اکبر اقا هم تشکر ویژه کن.شنبه این هفته خواهر رفت دکتر و سونوگرافی کرد نی نیش 8 هفته بود و قلبش تشکیل شده خدا رو شکر سه شنبه هم مامانم مهمون داشت کل خانواده مادری به مناسبت عروسی دو تا دختر دایی ها که خیلی خوش گذشت برای اولین بارم منم یه نو پیش غذا و دسر درست کردم که همه خوششون اومده بود. فردا هم اقا رضا شوهر خواهرم داره برمیگرده انشااللله صحیح و سالم بره و برگرده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پریسا
22 فروردین 93 13:34
سلام پریسا جون. چه دیدار زیباییمن هم وقتی برای اولین بار دوستای مجازی رو در دنیای واقعی ملاقات کردم همین حس و حال رو داشتمایشالله دوستیهاتون مستدام باشه
پریسا
پاسخ
اره واقعا حس جالبی بود اولش خیلی خوشحال بودم بعدش کم کم استرس گرفتم ولی خیییلللیی خونگرم بودن از همون لحظه اول با هم راحت بود مثل اینکه خیلی وقته همدیگه رو میشناسیم مرسی از دعای خوبت دوستم انشاالللله
مامان پریسا
22 فروردین 93 13:35
راستی سال نو مبارک ایشالله سل خوبی داشته باشید
پریسا
پاسخ
ممنونممممم سال نو شما هم مبارک
زهره(نی نی عسلک)
23 فروردین 93 11:35
از اشنایی با شما خوشحال شدم. از اینکه به وب من اومدین ممنونم.من هم دوست دارم که از دوستان شما باشم.
پریسا
پاسخ
ممنون دوست خوبم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
مامان آیسو وآیسا
23 فروردین 93 13:17
چقدر عالی که همدیگه رو دیدین
پریسا
پاسخ
بله واقعا خیلیییی جالب بود انشااالللهه به زودی شمارم میبینیم برای ایسا وایسوی عزیزم.
الهام مامان سلنا
23 فروردین 93 14:45
سلام پریسا جون شب واقعا قشنگی بود خیلی بهمون خوش گذشت انشاالله که دوستیمون مستحکم تر بشه خیلیییییییییییییییییییی به دلم نشستی واقعا دختر مهربونی هستی خیلی باهات احساس نزدیکی میکنم
پریسا
پاسخ
به به سلام الهام جون با زحمتهای ما خیلی زحمت دادیم به ماهم خییییلللییی خوش گذشت انشاالللله مرسی دوستم لطف داری شما هم همینطور برا کوچولوی ناز
مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 20:22
روزت مبارک بانوی مربان
پریسا
پاسخ
قربونت برم دوست خوبم روزت مبارک
مامانی تنها
30 فروردین 93 21:27
زنان چوبهای خیسی هستند که در آتش مشکلات نه میسوزند نه خاکستر میشوند اما به حول و قوه الهی همسرانشان را جزقاله میکنن پیشاپیش روز ما آتیش پاره ها مبارک
پریسا
پاسخ
مرسی عزیزمممم روزت مبارک
خاله شبنم
9 اردیبهشت 93 21:44
سلام چه تعطیلات خووبی داشتید ! خیلی قانون نانوشته ی قشنگی دارین ایشالا همیشه دل تون شاد و لب تون خندون باشه و بزودی جمع 6 نفری تون به 8 نفری تغییر پیدا کنه
پریسا
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون اره واقعا خیلی بیشتر از دید و بازدید عید خوش میگذره مرسی از دعای خوبت شبنم مهربون انشاااللللهه گلشید جونم صحیح وسالم مییاد بغلتون و همه رو از نگرانی در مییاره