پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

فرشته آرزوهای مامان

سال نو

1393/1/13 22:53
نویسنده : پریسا
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم سال نو مبارک امیدوارم سالی سر شار از آرامش داشته باشین.امسال عید به ما خیلییی خوش گذشت لبخندجای دوستان خالییی  اولش که فهمیدم خواهرم حامله اسو خیلییی خوشحال شدم هورابعدش یه روز بعد چهار شنبه سوری یعنی ٢٨ اسفند چهار شنبه صبح ساعت ١١ من و شوهرم و خواهرم و شوهرش و مامان و بابام راه افتادیم به طرف سرعین اونجا هتل لاله رو  برای ٢ روز رزو کرده بودیم حدود ساعت ٢ رسیدم نهار مونو خوردیم  و رفتیم یکم خوابیدیم  بعد بیدار شدیم بعد از خوردن عصرونه رفتیم استخر ایرانیان  الحق که هم خلوت بود و هم عالیلبخند فقط ماساژورش نبود ناراحتبعدش شام و خواب روز دوم صبح بیدار شدیم بعد از صبحانه رفتیم یکم گردش بعد ناهار و خواب بیدار شدیم رفتیم  پیاده روی و ابمیوه نیم ساعت مونده به سال تحویل خودمونو رسونیدم هتل امسال اولین سالی بود سال تحویل تو هتل بودم همیشه موقع سال تحویل یا تو خونه خودمون بودیم یا تو جاده ولی امسال خیلیی متفاوت بود تو لابی  هتل یه هفت سین بزرگ درست کرده بودن نزدیک سال تحویل محبتحدود ١٥٠نفر مسافرای هتل جمع شده بودن تو لابی و منتظر تحویل سال یه حس خوبی داشت تا حالا با اینهمه ادم دور یه سفره هفت سین نبودم  بعد تحویل سال یه دفعه همه دست زدنن خیلیی جالب بود  بعدش شام خوردیم و خوابیدم و روز دوم سفر مون هم اینطوری تموم شد فردا صبح بعد صبحانه راه افتادیم به طرف بندر انزلی (ما یه قانون نا نوشته تو فامیلمون داریم و اون اینکه هر سال عید میریم مهمانپذیر شیر پنجه و همه فامیلامونم میدونن و معمولا عموها و عمه ها و خاله و دایی ها هم میدونن یعنی بدون قرار قبلی اونجا همدیگه رو میبینیم  و هر کس بتونه عید مییاد اونجا و چند روز اونجا کنار هم خوش میگذرونیم)ما با عمه ام اینا هم زمان رسیدم اونجا با هم رو بوسی و تبریک عید و اینا  واقعا خیلیی خوش گذشت صبحا میرفتیم بیرون هر کس برای خودش میگشت شب که میشد یه جا جمع میشدیم میرفتیم  کنار ساحل اتیش روشن میکردیم دو روز بعد عموم اینا هم اومدن ولی دیگه جایی که ما بودیم اتاق نداشت اونا رفت یه جای دیگه البته اونا با دختر خاله زن عموم و همسایه شون بودن روز بعد دایی اینا  گفتن یه اتاق برای ما بگیرین دارم میرسیم  تا عصر, خوشبختانه اون روز یه اتاق خالی شده بود ما اتاق رو رزو کردیم و خودمون اون روز رفتیم لاهیجان تا شب گشتیم و شام رفتیم داخل و شب برگشتیم حدود ساعت12  اون شب ما قرار گذاشته بودیم هر کدوم یه بالن ارزوها بخریم و بریم  ساحل هوا کنیم و عکس بگیریم خیلی جالب بود  بیچاره دختر عمه هام تا اون وقت شب منتظر ما نشته بودن تا ما بیاین بریم بالن ها رو روشن کنیم  پس فردا صبح عمه اینا برگشتن تبریز ما موندیم و دایی اینا .دایی اینا دو شب هم با اونا بودیم تا اینکه زنگ زدن خبر دادن پسر خاله زن دایی من فوت کرده طفلک متولد 67 بود روحش شاد زن دایی کلی گریه کرد فرداش مجبور شدن برگرد تبریز و فقط ما 6 نفر موندیم تا9 فروردین جمعه برگشتیم موقع برگشت جاده خییییللللییییی شلوغ بود برا همین تا ساعت 11 شب تو راه بودیم خدمت دوست عزیزم مامان پارسا که هم موقع رفتن و هم موقع برگشتن نهارو تو استارا رستوران روحی خوردیم هر کس که میدیدم باردار فکر میکردم شما رو دیدم اینم از انشای تعطیلات نوروز را چگونه گذراندید من انشااللله سال دیگه دو تا نی نی ناز هم باهامون هم سفرمیشن وجمع 6 نفره ما میشه 8 نفرهخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نی نی
15 فروردین 93 2:14
سلام شکر خدا که عیدتون پر از شادی بود و پر از شور و نشاط و خاله شدنتو همه و همه امیدوارم لحظاتتون پر از شادی و سرور باشه از همه نظراتت نهایت استفاده رو بردم و خوشحال میشم همیشه نظراتتو بگی و راهنماییمون کنین بازم ممنون راستی اهل کدوم شهرین؟؟؟؟؟
پریسا
پاسخ
سلام ممنونم شما لطف دارین من از تبریزم
سمیه (آبجی حنانه و محمدسبحان)
17 فروردین 93 10:52
سلام پریسا جان خوشحالم که هر دو آذری هستیم. من خودم اصالتا بنابیم اما یه رگم الان وصله به تبریز ایشالا شما هم به زودی نی نی میاری و در آینده منم نی نی میارم و نی نی هامون با هم دوست میشن مرسی که بهمون سر میزنی خوشحالمون میکنی... آره وبلاگو رمزی کردم اما رمز بهت میدم خوشحالم از آشنایی باهات... بازم بهمون سر بزن ایشالا که دوستای خوبی برای هم خواهیم بود یاعلی رمزو تو خصوصی برات گذاشتم فدات...
پریسا
پاسخ
سلاممم منم از اشنایی با شما خوشحالم انشااللله دوست خوبمبرای شما و خواهر و برادر نازت با اجازه لینک میکنم بابت رمز هم ممنون
الهام مامان سلنا
17 فروردین 93 18:38
سلام پریسا جون انشاالله که به مسافرت خوش گذشته باشه و همیشه به گردش و شادی مشغول باشین انشاالله سال بعد همین موقع یه نی نی خوشمل بغلت باشه
پریسا
پاسخ
سلام قربونت برم الهام جون مرسییییانشاالله نی نی شما هم سال دیگه با بلبل زبونیاش دل همه رو میبره
سمیه (آبجی حنانه و محمدسبحان)
18 فروردین 93 12:27
سلام پریسا جان با اجازه لینکت کردم
پریسا
پاسخ
سلام ممنون دوست خوبم باعث افتخاره منم لینکت کردم.
مامان عرفان
19 فروردین 93 15:27
http://ninipoosh2.blogfa.com سلام عزیزم به این وبلاگ سر بزن و نظرت رو بهم بگو.بنظر من قیمت لباساش خیلی به صرفه هست. اما باز به کمک شما نیاز دارم
پریسا
پاسخ
چشم حتما
مائده(ني ني بوس)
19 فروردین 93 17:10
سلام سال نو مبارك(با تاخير).اميدوارم هر جا هستيد خوب و خوش باشيد.رمز وبلاگ دخترم در خصوصي
پریسا
پاسخ
مرسی برای شما هم بهترین ها باشهبابت رمز هم ممنونمبرا سارینا جونم
مائده(ني ني بوس)
19 فروردین 93 17:15
عزيزم منم لينكت كردم
پریسا
پاسخ
مرسی مایده جون
بهار
20 فروردین 93 2:10
سلام عزیزم سال نو مبارک ایشالا شروع یکی از بهترین سال ها باشه براتون. ببخشیدا ، تو پست اول نوشتین 86 سال پیش ازدواج کردین ، فکر کنم سال و عدد 86 رو جا به جا نوشتین.
پریسا
پاسخ
سلام بهار خانم مممنون از دعای خوبت دوست من بله درسته مممنون از توجه تون
مامان پریسا
22 فروردین 93 13:37
خدا رو شکر که تعطیلات خوبی رو پشت سر گذاشتید
پریسا
پاسخ
مممنونم مرسی که سر زدین
مامان باران
22 فروردین 93 14:53
سلام عزیزم ما هم اگه خدا بخواد میخواییم امسال نی نی دار بشیم خوشحال میشم با هم دوست باشیم
پریسا
پاسخ
سلامممم به به یه هم زبون انشاالله ارزوی قلبتون با حکمت خدا یکی باشه منم همینطور خانوم لینکتون میکنم
مامان آیسو وآیسا
23 فروردین 93 13:18
پریسا
پاسخ