پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

فرشته آرزوهای مامان

روزمادر

1393/1/31 0:26
نویسنده : پریسا
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم من این روز رو به همه مادرهای عزیز مخصوصا مامان مهربون خودم و مامان بزرگهای عزیزم و مادر شوهر جونم و خواهرم که امسال اولین سالیه که مامان یه نی نی تو راهیه و همه دوستای منتظر نی نی تبریک میگمهورا تشویق

 به نظر من دختر ها مادر به دنیا مییان و از وقتی که خودشونو میشناسن مادر عروسکهاشونن از خدا میخوام تمام کسایی که میخوان بچه داربشن تا روز مادر سال دیگه به آرزشون برسن ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان پریسا
31 فروردین 93 9:54
سلام گلم. روز شم هم مبارک. http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13977117345.jpg
پریسا
پاسخ
قربونت عزیزم مرسی
الهام مامان سلنا
31 فروردین 93 15:15
پریسای عزیزم روزت مبارک لنشاالله سال بعد این موقع تو هم مامان بشی
پریسا
پاسخ
مرسی الهام جون
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 اردیبهشت 93 3:10
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیباى خداوند روزت مبارک !
پریسا
پاسخ
ممنون روز شما هم مبارک
نى نى عسلك
2 اردیبهشت 93 20:46
روزت با تأخير مبارك.ايشالا سال ديگه أين موقع مامان پريسا باشي.
پریسا
پاسخ
مرسی دوست خوبم ممنون از دعاتبوسسس برا ساره و ثنا عسلی
مامان آیسو وآیسا
3 اردیبهشت 93 17:50
روزت مبارررررررررررررررک دوست خوبم
پریسا
پاسخ
مرسی دوست خوبمممم روز شما هم مبارک عزیزمممم
مامان زهرا
4 اردیبهشت 93 9:37
سلام روز شمام مبارک انشالله خدا بهتون یه نی نی ناز و سالم عطا کنه به وبلاگ دخمل منم سر بزنید خوشحال میشه یه خاله خوب پیدا کنه
پریسا
پاسخ
سلام دوستم مرسی که سر زدین مممنون از دعای قشنگت دوستمبا کمال میل با اجازه لینکتون میکنم
قصه عشق ما
4 اردیبهشت 93 15:19
سلا مامان خانومی اینده.تبریک بابت روز زن و خاله شدنت من خودم خاله ی 2 تا خواهرزاده هستم وبی اندازه دوسشون دارم. انشالله بزودی شما هم مامان بشی و از تجربیات قشنگت بنویسی و ما از خوندنش لذت ببریم...
پریسا
پاسخ
سلام ممنون دوست خوبم بله فکر میکنم خاله شدن باید خییلییی لذت بخش باشه انشاالللههه دوست خوبمانشاالله دختر شما هم صحیح و سالم به دنیا مییاد
آبجی خانوم
6 اردیبهشت 93 19:12
سلام پریسا جان خوبی عزیزم؟ من رمز جدیدمو بهت دادم؟ اگه ندادم حتما بهم زود بگو تا برات بفرستم بدووووووووو زود باش
پریسا
پاسخ
سلام سمیه جون بله عزیزم دادی خیلییی ممنون
مامان دانیال-ویانا
7 اردیبهشت 93 12:51
سلام عزیز دلم ممنونتم که به وبمون اومدی و جواب سوال و دادی خیلی گلی ایشالا به زودیه زود یه نی نیه ناز تو دلت جوونه بزنه اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
پریسا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم مرسی از دعات عزیزم حتما دوستم باعث افتخاره
الهام
9 اردیبهشت 93 16:19
سلام پریسا جون کجایییییییییییییییییییییییییییییی؟چند بار به خونتون زنگ زدم نگران خودتو و خواهرت شدم
پریسا
پاسخ
قربونت برم الهام جون خودت که در جریان بودی چند وقته واقعا گرفتارم شب ساعت 12 میییام بازم صبح زود میرم خییییلییییی دلم برات تنگ شدهه فقط میخوام یه روز ببینمتون و اون دختر نازتو که بوی بهشت میده رو بغلش کنم و بوش کنم نگران نباش حال خواهرمم خوب خدا رو شکر منم خوبم فقط یه کم گرفتارم و واقعا شرمنده در اولین فرصت باهات تماس میگیرم
مامان پریسا
10 اردیبهشت 93 7:40
سلام عزیزم خوبید؟ دلمون براتون تنگ شده برامون بنویسد.
پریسا
پاسخ
سلام مامان مریم عزیز چشم دوست خوبم حال دختر گلمون چطوره
خاله شبنم
10 اردیبهشت 93 10:22
پریسا جان یه دونه ای ! خوشحالم از آشنایی با شما امیدوارم بزودی یه مادر نمونه بشیییی
پریسا
پاسخ
قربونت برم لطف داری خاله شبنم منتظر خبرای خوبتون هستم