پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

فرشته آرزوهای مامان

برای خواهرزاده عزیزم

1393/1/31 0:12
نویسنده : پریسا
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم 

امروز خواهرم بامامانم رفت آزمایش کلی و قراره دو سه روز دیگه سونوگرافی بره الان دیگه نی نی مون تقریبا 2.5 ماهه شدهقلب خیلی جالبه من این وبلاگو برا نی نی خودم درست کردم ولی داره مال نی نی خواهرم میشه خیییلییییی خوشحالم ولی سعی میکنم زیاد بهش دل نبندم چون دفعه قبل ضربه بدی خوردم ولی مگه میشه من عاشق بچه هام خیال باطلخیلی دوست دارم اگه خدا برای منم نی نی بخواد بچه های دیگه ای هم تو فامیل باشه که وقتی میریم مهمونی بچه ها مثل بچه گیای خودمون گروهی بازی کنن هر چند که کمی غیر ممکن به نظر مییاد در حال به جز خودم کس دیگه ای بچه نمیخواد منم که حال خواهرمو میبینم سبزیکم میترسم ولی دیگه باید یکم جدی تر اینکارو دنبال کنم چون خواهر اینا تو یه شهر دیگه زندگی میکنن و سالی بیشتر از سه یا چهار بار همدیگه رو نمیببینیم میدونم هر بار اینا بیان برن من هوایی میشم باید یه فکری بکنم تا هم سر مامانم گرم بشه هم سر من خدا جون کمکم کن لطفا راه راستو نشونم بده  خدای مهربونم به خودت توکل میکنم میدونم پشیمونم نمیکنی دوستای خوبم محتاج دعاهای صمیمانتون هستم قلب.می خوام یه وبلاگم برا نی نی خواهرم درست کنم ولی بهشون نگم وقتی نی نی به دنیا اومد یه هدیه معنوی بهش بدم به نظرتون فکر خوبیهسوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نى نى عسلك
2 اردیبهشت 93 20:48
فكر خوبيه.ولي خاطرات بارداري رو كه بأيد مامان نى نى بنويسه!!
پریسا
پاسخ
بله شما درست میگین خانوم دکتر ولی مامان نی نی حالش خیلییی بده به علت وییار و مامان بابای نینی هر کدوم تو یه شهر دیگه ان مامانش فعلا خونه مامانشه باباش خونه خودشون برا همین باباش هم نمیتونه بنویسه من حداقل میتونم تاریخ ها مثل سونوگرافی و نمیدونم عکسهای سیسمونی رو بنویسم بعدش مامانش هم احساساتشو اضافه میکنه خوب فکر کردم شاید از هیچی بهتر باشههر چی باشه خاله نصف ماده(مثل ترکی)
مامان آیسو وآیسا
3 اردیبهشت 93 17:52
انشالله به سلامتی پریسا جووووون خوش به حال نی نی که خاله به این ماهی داره
پریسا
پاسخ
انشاالله عطرا جون مرسی دوست خوبم نظر لطفتهاز طرف من ایسو و ایسای عزیزو ببون