پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

فرشته آرزوهای مامان

عید

1392/12/6 20:37
نویسنده : پریسا
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم و یه سلام مخصوص خدمت دوستای خوبم وای خسته شدم از کارهای خونه دارم خونه تکونی میکنم ولی مگه تمومی داره کلافهوای نمیدونی امروز چه دسته گلایی به اب دادمممناراحتاولش که یه شیشه بزرگ روغن زیتون از دستم افتاد زمین وواییی نمیدونی چه بلایی سر اشپز خونهه اومددد باچه سختی تمیزش کردم و کف اشپزخونه رو شستم خدا میدونهگریههمین که اون تموم شد داشتم ظرفا رو میذاشتم تو ماشین ظرف شویی که یه لیوان از دستم افتاد و هزار تکه شدعصبانیاونم که جمع کردم دیدم بهتره امروز کار اشپز خونه رو ول کنم اومدم یکم اطو کشیدماوه الانم منتظرم بابایی بیاد برم حموم اخه فردا باید بریم عکس بگیریم برا پاسپورت خیلی منتظرم زودتر سال نو بیاد من برم دکتر و دیگه اماده بشم واسه تو نی نی عزیزم خیلیییی دوست دارم و دلم میخواد هر چه زودتر بیای عزیزم شاید امسال اخرین عید دونفری منو  بابا بابک باشهقلبشاید سال دیگه اینموقع اینجا پیش منی و من دارم از تو تو وبلاگ مینویسم ویا شایدم تو دلم باشی مامانی خیال باطل

بابات ظاهرا نشون نمیده چقدر دوست داره ولییییییی تا عکس یه نی نی نشونش میدم از خود بی خود میشه و هی میگه من نمیذارم کسی به بچه ام دست بزنه  من برا بچه ام اینکارو میکنم اون کارو میکنم راستش بعضی وقتا بهت حسودیم میشه اخه من اصلا دوست ندارم بابات به جز من به کس دیگه ای هم توجه کنه نمیدونمچشمک ولی حتماااا تو با همه فرق میکنی مگه نهسوال مثل اینکه بابایی اومد فعلا خداحافظبای بایماچمخصوص دوستایی که محبت میکنن و میان اینجا ماچاینم برای نی نی های نازشون

پسندها (1)

نظرات (9)

پرتو
6 اسفند 92 21:13
خسته نباشی دوستم خدا رو شکر برای خودت مشکلی پیش نیومده دیگه اینجور اتفاقها میوفته و زیاد پیش میاد شکستنی مال شکستنه انشاالله به زودی و سال جدید فرشت نازت بیاد توی دلت آمین
پریسا
پاسخ
به به سلام خوش اومدی ارهدیگه اتفاقه ولی اعصاب ادمو خراب میکنه بله شما درست میگینممنون از دعات عزیزم همچنیننن انشاالله نی نی هامون با هم مییان و دوستای خوبی برای هم میشن
الهام مامان سلنا
7 اسفند 92 12:50
سلام پریسا ی عزیزم چند وقتی نبودی دلم برات تنگ شده بود دوست خوبم خسته نباشی عیب نداره از این اتفاق ها میوفته خدا رو شکر خودت چیزیت نشده انشاالله به زودی یه نی نی خوشگل و سالم بیاد تو دلت و بیایی اینجا خبر مادر شدنتو بهمون بگی و کلی ما رو خوشحال کنی عزیزم رمز رو خصوصی برات میفرستم
پریسا
پاسخ
سلام عزیزم مرسیی مممنون دوست خوبم مرسی اره دیگه اتفاقه انشاالللهه یه دوست برا سلنا میاد ممنون عزیم
الهام مامان سلنا
7 اسفند 92 22:41
پریسا جون یه سوال خصوصی میشه بگی متولد چه سالی هستی؟؟؟ در ضمن خیلی مشتاقم ببینمت تو فیس بوک هستی؟؟؟
پریسا
پاسخ
من متولد 1365 هستم بقیه اش هم خصوصی برا میذارم الهام جون من دیدمتالبته نه تو اف بی
مامان پریسا
9 اسفند 92 11:38
وای وای ریختن روغن خیلی سخته تمیز کردنش واقعا خسته نباشی ایشالله سال نو با خبر های خوب خوب بنویسی عزیزم. خصوصی گلم.
پریسا
پاسخ
سلامممم دوستم خیلی ممنون اره واقعا سخت بودممنونم دوست خوبم بابت رمز برا پریسا عسلی
مامان سه قلوها
14 اسفند 92 12:25
سلام عزیز دلم ممنون اومدی ، خوشحالم کردی با حرفات باز هم آروم شدم ، راس میگی ، خدا خودش سه تا فرشته کوچولو بهمون داده و خودش هم حتما فکر شیرشون رو کرده میسپارم دست خدا ، همه چیو درست می کنه راستی ، ایشالااااااااااااا آخرین عید دو نفره باشه ! دی: سال دیگه این موقع که نی نی های ما حدودا 1 سالشونه ، نی نی شما هم به دنیا اومده باشه بابت لینک هم ممنون ، منم شما رو لینک کردم عزیز دلم فدات
پریسا
پاسخ
سلام دوست عزیزم خواهش میکنم اره انشااللهههه سال دیگه عید شما دیگه واقعا عیده وای فکرشم ادمو هوایی میکنه سه تا نی نی ناز سرسفره هفت سیننن خداییی من . ممنون از دعات دوست خوبم.خدا خیلی مهربونه عزیزم شما نگران نباششبرا گل پسرا
الهام مامان سلنا
18 اسفند 92 14:33
سلام پریسا جون خوبی؟خانمی کجایییییییییییییییییییییییییییییی؟چند بار به گوشیت زنگ زدم خاموشه
پریسا
پاسخ
سلام الهام جون واقعا معذرت میخوام برقمون نمیدونم یه دفعه چی شدهشارزموبایلم و لب تاب خراب شده چند وقت هم بود سرمون خیلی شلوغ بود الات تو پست جدید توضیح میدم انشااللله درست میکنم بهت زنگ میزنم معذرت میخوام خانوم
مامان عرفان
21 اسفند 92 20:16
سلام عزیزم. خسته نباشی. اشالله سال دیگه به خواست خدا نی نیت توی دلت باشه و مثل عرفان من نی نی بهار باشه. ممنون می شم به من و پسرم که توی دلمه سر بزنی و نظر لطفتو بدی
پریسا
پاسخ
سلاام دوست خوبم مرسی از دعای خوبت لینکت کردم دوست خوبمبرای نی نی نازت
الهام مامان سلنا
22 اسفند 92 14:22
باشه دوست خوبم حتما منتظر تماست هستم به امید دیدار
پریسا
پاسخ
قربونت برم حتمااااابرا دوست خوبم و نی نی نازش
مامان آیسو وآیسا
19 فروردین 93 12:09
پریسا
پاسخ