پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشته آرزوهای مامان

تولد سلنا جون /عروسیه دوستم / کنسرت رضا صادقی

1393/3/11 18:23
نویسنده : پریسا
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم جمعه هفته گذشته دوم خرداد تولد سلنا عسلی بود روز خوبی بود وخیلی خوش گذشت سلنا مثل یه فرشته کوچولو بود مامان الهامم دستش درد نکنه خیلی زحمت کشیده بود و جمعه این هفته عروسیه دوست خوبم ارزو جون بود هر چند احتمالا خودش هیچوقت اینا رو نمیخونه ولی از ته دل میخوام خوشبخت بشه چون لایق بهترینهاست اونجا هم خیلی خوش گذشت چون چند تا از دوستای دوران دبیرستانمو دیدم که از دوستای مشترک منو ارزو بودن یکی از دوستام بچه دار شده بود یه دختر کوچولو ناز به اسم زهرااا و شبش  خواهرم و شوهرش و منو بابک رفتیم کنسرت رضا صادقی که واقعا حال  داد و خوش گذشت اینا اتفاقاتی بودن که نمیخواستم یادم بره به زودی با خبرای خوب برمیگردممحبت

پسندها (10)

نظرات (18)

مامان آیسو وآیسا
11 خرداد 93 21:30
همیشه به خوشی وعروسی وتولد دوست مهربووووووووووووووووونم اخ جون کنسرت
پریسا
پاسخ
مرسی عزیزممم ممنونم همچنین واقعا بهترین کنسرت ایرانی بود که رفتم جای دوستان خالی
مهربوون
12 خرداد 93 10:26
سلام عزیزم من خواننده خاموش وبلاگت بودم خوشحال میشم بخوونمت همیشه به شادی خانومی
پریسا
پاسخ
سلام ددوست عزیز خوشحالم از اشناییتونمنم خوشحال میشم دوستای خوبی مثل شما داشته باشم
الهام
12 خرداد 93 16:30
سلام عزیزم انشاالله همیشه به گردش و شادی خدا رو شکر که خوش گذشته بهت حیف شد که ما نتونستیم بیاییم کنسرت انشاالله دفعه ی بعد میبوسمت
پریسا
پاسخ
سلام الهام جون واقعا عالی بود جاتون خالی خیلی حیف شد ولی اگه سلنا مییومد از ترس نیستی الهام جون سکته میکرد بس که صدا زیاد بود
شبنم
14 خرداد 93 16:18
ای جانممم خبرای خووب من منتظر خبرای خووبتممم پریسا جوونم خوشحالم بهتون خوش گذشته خوشی هاتون تا ابد پایدار باشه
پریسا
پاسخ
مرسی دوست خوبم به زودی خبر خوبو شما میدی عزیزم بهترین خبر سالوووو انشاااللله شبنمجون
مامان آیسو وآیسا
17 خرداد 93 12:52
دوست جوووونم شما لطف داری به من
پریسا
پاسخ
ژاله مامان آیدا
18 خرداد 93 11:38
سلام عزیزم نه بیسکویت ها رو من درست نکردم. فقط با پارجه نمدی کار می کنم. بله می تونید از هر کدوم خواستید سفارش بدید. کدی که دوست دارید با ابعاد بهم بگید تا قیمت بدم. غرب تهرانم حضوری هم میتونید تحویل بگیرید. برای تماس ایمیل بزنید یا تو وبلاگم پیغام بزارید یا اس اماس بدید. 09122022571
مامانی
19 خرداد 93 19:56
سلام.توفیق الهی نصیبتان شده شریف بیارید.منتظرتونیم
پریسا
پاسخ
چشمم حتما
سمین
25 خرداد 93 19:18
سلام عزیزم بابت جواب سوسلتالم ممنون واقعا جوابا دلگرمم کرد خیلی ممنون خانومی.
پریسا
پاسخ
سلام خانوم خواهش میکنم خوشحال میشم یکم از نگرانیهای مادرانت کم کرده باشمبرا عرفانی
سمین
27 خرداد 93 20:25
پریسا جون من لینکت کردم با اجازه
پریسا
پاسخ
خواهش میکنم اجازه ما هم دست شماست عزیزم منم لینکت کردم
سمین
1 تیر 93 0:37
سلام پریسا جون نیستی کجایی؟
مهربوون
3 تیر 93 23:49
سلام پریسا ججوووون خوبی؟ عزیزم شما از وبلاگ گلشن خبری ندارید؟نمیدونید حال نی نی شون چطوره؟ آخه خیلی وقته نمیان نگران شدم
پریسا
پاسخ
سلام دوست عزیز نه متاسفانه ازشون خبر ندارم و به شدت نگرانم همینطور که خودتون هم گفتید خیلییی وقته نمییان منم خیییییلللللیییییی نگرانمممم
مامان آروین
6 تیر 93 21:08
سلام دوست خوبم ایشالله تا باشه عروسی و خوشی و سلامتی همیشه خوش باشید عزیزم ببخشید که دیر پیشتون اومدم ممنونم از اینکه نظر زیباتونو به یادگار برامون ثبت کردید پریسا جون ما به شما پیوستیم دوستون داریم و امیدوارم این دوستی ها تا همیشه برقرار باشه
پریسا
پاسخ
سلام عزیم ممنون از دعای قشنگت دوست خوبم خواهش میکنم عزیزم لطف کردی اومدی دوستی با شما باعث افتخاره.انشااالللله دوستی مون پایدار
مهربوون
7 تیر 93 1:28
خصوصی دوستم
پریسا
پاسخ
بله عزیزم من اطلاعاتی در اون مورد نداشتم ولی دیگه الان در نهایت تاسففهیچچچ امیدی هم ندارم .امیدوارم دوستی خوبی برای هم بشیم شم
مهربوون
7 تیر 93 15:21
خصوصی خانومی
پریسا
پاسخ
درسته عزیزم
مامان فاطمه
7 تیر 93 21:12
راستی لینکت کردم.
پریسا
پاسخ
ممنون عزیزمممم
مامان آیسو وآیسا
8 تیر 93 14:32
پریسا
پاسخ
مامان سمین
9 تیر 93 15:12
سلام دوست جون من هر روز میام سرمیزنم ولی تورو نمیبینم گفتم ماه رمضونو تبریک بگم بعد هم التماس دعا داشته باشم.ایشالا سال دیگه ماه رمضون نتونی روزه بگیری
پریسا
پاسخ
سلام عزیزم بله یکم کار داشتم خیلیییی ممنون عزیزمممم . چشم عزیزم اگه قابل باشم حتماااااا.قربونت ممنون از دعای خوبتتتتتت
زهرا
5 مرداد 93 0:55
مامانی اگه وقت کردی خوشحال میشم به ما هم سر بزنی دلمون براتون تنگ شده راستی خیلی وقته صفحه تو آپ نکردی چرا؟؟؟؟
پریسا
پاسخ
حتماا عزیزم باعث افتخاره منم دلم براتون تنگ شده ماه رمضونه و مهمونیاش اصلا فرصت نمیکنم بیام نت ولی انشاالله بعد از شنبه دیگه وقتم ازاد میشه حتما به همه دوستام سرم میزنم و از خجالتشون در مییام.