پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

فرشته آرزوهای مامان

این روز ها

1393/2/19 14:48
نویسنده : پریسا
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم  امروز جنسیت نی نی جان  خواهرم معلوم شد نی نی  خواهرم پسر بلاستآرام انشاالللهه که خوشقدم باشه ولی خیلی داره اذیت میکنه من یکی به نوبه خودم وقتی به دنیا اومد با یه بوس محکم تلافی میکنم خوب دیگه منم قراره این ماه برم دندون پزشکی و ازمایش خون بدم و خوردن اسید فولیکو شروع کنم  امیدوارم حکمت خدا با ارزوی ما یکی باشه و هر چی خیره همون بشهمتنظر خب دیگه تا خبرای خوب دیگه فعلابای بای

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان آیسو وآیسا
17 اردیبهشت 93 19:45
مباررررررررررررررررررررررررررررکهانشالله سالم وسلامت به دنیا بیاد
پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم انشااللله
نیلوفر
19 اردیبهشت 93 9:02
وااای عزیزم مبارکه پسر کوچولوووووو لینکت کردم
پریسا
پاسخ
ممنون دوست من منم لینکت کردم
...
19 اردیبهشت 93 12:44
بالاخره نی نی دار شدید؟ تبریک دوست عزیزممممممممممممممممم راستی رفتی آمنیوسنتز که زودتر فهمیدی جنسیتشو؟؟؟
پریسا
پاسخ
نه دوست عزیزم منظورم بچه خواهرم بود ببخشید که طوری نوشتم که اشتباه برداشت شده
الهام
19 اردیبهشت 93 22:58
ای جونم انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد تبریک میگم عزیزم پریسا جون انشاالله 2 خرداد واسه سلنا تولد گرفتیم حتما بیایی ها منتظرتم از ساعت 4 تا 7 روز جمعه هستش بازم بهت زنگ میزنم باهم هماهنگ میشیم البته خونه ی بابا اینا گرفتم آدرس رو چند روز مونده بهت زنگ میزنم و میگم مواظب خودت باش بوسسسسسسسسس
پریسا
پاسخ
مرسی الهام جون ااااا مبارککککککههههه قربونش برممم حتما مییام ولی تا اون وقت حتما همدیگه رو میبینیم دیگه سرم خلوت داره میشه
شبنم
22 اردیبهشت 93 23:02
تبریک میگم پریسا جوون ایشالا به زودی روزی خودتون هم بشه و بیای برامون خبرای خووب از نی نی خودت بنویسی
پریسا
پاسخ
مرسی شبنم جون از دعای خوبت همچنین دوست مهربونم
مامان زهرا
24 اردیبهشت 93 8:50
مبارکشون باشه ایشالله خبر خوش مامان شدن خودتون
پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از دعات برای زهرا جون