پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

فرشته آرزوهای مامان

اولین پست

1392/10/27 23:39
نویسنده : پریسا
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ناز مامان  و سلام به کسانی که این وبلاگو میخونن به خونه مجازی من خوش اومدین این اولین پستیه که گذاشتم  در حالی که هیچ اثری از نی نی نیست عزیز دلم  مامانت متولد سال65 و بابات متولد سال59 هستش  من وبابات 23 اسفند سال 86 با هم ازدواج کردیم و دوست داریم سال دیگه یعنی 1393 تو رو به این دنیا دعوت کنیم به زودی قراره خونه مونو تحویل بگیریم و ما تصمیم داریم بعد اون تو رو به دنیا دعوت کنیم زودتر بیا عزیزم که دلم برات ضعف میره عشق کوچولوی منماچمن عاشق نی نی ها هستم نمیتونی تصور کنی با وجود اینکه هنوز نیستی چه حسی بهت دارم عشقم قول بده مامان زیاد منتظر نذاری فرشته کوچولو تو هم دعا کن خدا خودش هر چی به صلاحمونه رو زود جور کنه و تو رو بفرسته پیش ما   بازم برات مینویسم فرشته معصوم من دوستایی که مییام اینو میخونن لطفا برام نظر بذار تا با هم دوست بشیم خیلی دوست دارم دوستای جدیدی پیدا کنم ممنونم عزیزان در ضمن نظرات این پست بدون تایید نمایش داداه میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 15:35
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
پرتو
23 بهمن 92 10:51
سلام دوستم . انشاالله به زودی خدا فرشتت و میفرسته توی دلت آمین . با اجازه لینک شدین خوشحال میشم بهم سر بزنین
پریسا
پاسخ
ممنون دوست خوبم شما اولین نفر هستین که نظر گذاشتین از دعای خوبت ممنونم منم شما رو لینکتون میکنم
الهام مامان سلنا
26 بهمن 92 1:39
سلام دوست خوبم انشاالله به زودی یه نی نی خوشگل بیاد بغلت با اجازه لینکتون میکنم حتما به وب ما هم سر بزنین خوشحال میشم
پریسا
پاسخ
سلام مرسی از دعای خوبت حتما به وبتون سر میزنم منم با افتخار لینکتون میکنم
الهام مامان سلنا
28 بهمن 92 13:50
سلام پریسای عزیزم ممنونم که به وب ما سر زدی خیلی خوشحالم کردی شما لطف دارین گلم منم دوست دارم بیشتر باهاتون آشنا بشم خوشحالم که یه همشهری پیدا کردم بوسسسسسسسس عزیزم من پیش دکتر قاسم امیری رفتم کارش فوق العاده بود خیلی راضی بودم گلم ما خیابان دامپزشکی هستیم شما کدوم خیابان هستین؟
پریسا
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم ماهم رشدیه هستیمبه امید دیدار دوست عزیزم.برای نی نی نازتت
مامان پریسا
1 اسفند 92 7:05
سلام دوستم خوبی؟ اسم قشنگت منو کشوند اینجا ایشالله هر چی زودتر نی نی نازت بیاد و شما هم خوشحال بشید. اگر دوست داشته باشی با هم دوست باشیم.
پریسا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونحتما عزیزممم باعث افتخاره با اجازه لینکتون میکنم
الهام مامان سلنا
5 اسفند 92 16:28
سلام پریسا جون عزیزم کجاییییییییییییییییییییییییی؟؟؟دلم برات تنگ شده خبری ازت نیست؟؟؟
پریسا
پاسخ
سلام دوست خوبم چرا هستم چند روز اینترنت خونمون قطع بود حتما بهتون سر میزنم عزیزم میبوسمتون
پارسا
6 فروردین 93 14:47
من پارسا متولد 62و خانمم فری متولد 66 سال 87 عروسی کردیم و ارزوی بچه دار شدن و داشتیم که روز چهارشنبه سوری ارزومون به واقعیت پیوست و خانمی بارداره و الان تو استراحت بسر میبره تا به دنیا اومدنش که ابانماه 93 هستش من خودم این وب و مینویسم و بعد اون میدم تحویل مامان فری من که شرایطمونو مثل هم میبینم براتون دعا میکنم که بچه سالم به دنیا بیاد توهم دعا کن مال ما سالم به دنیا بیاد من که با افتخار لینکت کردم حتما به وب نو ظهور من هم سر بزن
پریسا
پاسخ
سلامممم خوشحالم که با هم اشنا شدیم انشااللللهه نی نی تون صحییح و سالم و توپول به دنیا مییاد مممنون از دعاتون لینکتون میکنم
پارسا
6 فروردین 93 14:49
parsa1362.blogfa.com اینم وب خودمه خوشحال میشم لینکم کنی و نظر بدی و منم لینکت کنم
پریسا
پاسخ
سلام حتمااا
مامان آیسو وآیسا
19 فروردین 93 12:08
مبارررررررررررررکه خونه مجازیت دوستم
پریسا
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان مهرناز
28 مهر 93 23:20
سلام دوست عزیزم چقدر جالب منم متولد 65 وشوهرم متولد 59 وسال 86 هم از دواج کردیم ان شالله هر چه زودتر نی نیه نازتو بغلت بگیری خوشحال میشم به منم سر بزنی
مامان مهرناز
28 مهر 93 23:22
تازه متوجه تا ریخ پست شدم تبریک میگم ان شالله که قدمش مبارک باشه عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
28 اسفند 93 10:49
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پیشاپیش سال نوتون مباااااااااااااااااارک