پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

فرشته آرزوهای مامان

نظرات (26)

مامان آیسو وآیسا
22 مهر 93 13:25
عیدتون مباررررررررررررررک
پریسا
پاسخ
مرسی دوستم عید شما هم مبارکککککبرای ایسو و ایسای نازممممم
مامان الهام
22 مهر 93 17:03
کوچولوی خاله عیدت مبارک پریسا آقا بابک سید هستش؟ منم سیدم
پریسا
پاسخ
مرسی الهام جونم عیدت مبارک دوستممممم اره بابک سیده اااا پس سیده الهام جون بازم عیدت مبارکککک.اینا هم برای سلنا جونممممم
مامان فاطمه
22 مهر 93 17:47
سلام.عید پاستیل کوچولوی ما و مامانش هم مبارک.
پریسا
پاسخ
سلام عزیزممم عید شما هم مبارک دوستمممبرا خانوم فاطمه جون
مامان بهی
23 مهر 93 7:54
عيدت مبارك پاستيل كوچولو .عزيزم پاستيل كوچولو سيده؟
پریسا
پاسخ
ممنون مامان بهی عید شما هم مبارکبرا شایان جونم
مامان آروین
24 مهر 93 9:38
عیدت مباااااااااااااااااااااااااااااارک عسلیه خاله
پریسا
پاسخ
ممنون خاله نسیم جونعید شما هم مبارک.برا اروین جونممم
مامان سمین
28 مهر 93 18:16
سلام دوست جون پریسا جوجو کوچولوی من چطوره؟ایشالا احوالات بر وقف مراد باشه خانمی.مراقب خودت خیلی خیلی باش
پریسا
پاسخ
سلام عزیزممم ممنون خیلی بهترم دوستم فقط زیر دلم خیلی درد میکنه طبیعیه؟همچنین دوستممممممبرا عرفان عزیزم
مامان گلشن
29 مهر 93 11:24
من تمام مطالب وب شما رو خوندم .خیلی زیبا مینویسی کاملا قابل تجسمه.به پاستیل کوچولو سلام گلشن رو برسون
پریسا
پاسخ
ممنون دوستممممنظر لطفتونه. چشممممبرا گلشن خاله
مامان الهام
29 مهر 93 17:34
سلام خواهر مهربونم دلم برات یه ذره شده به خدا روزی نیست که برای تو و نی نی خوشگلت دعا نکنم باور کن همیشه به یادتونم و همیشه سلامتیتونو از خدا میخوام خیلییییییییییییییی مواظب خودت باش ببخشید این چند روزه نتونستم برات پیام بزارم سلنا تو این ماه 4 تا دندون دراورد و خیلیییییییییییییی هم بابتشون اذیت شد لثه هاش شدید ورم کرده بود و بردمش دندانپزشک انشاالله همه ی این روزها رو خودت تجربه خواهی کرد خیلییییییییییییی مواظب خودتو و فندق خاله باش بارم میگم مدیونی کاری داشته باشی و بهم نگی به خدا میسپارمتون و خیلییییییییییییی دوستون دارم
پریسا
پاسخ
سلامممم الهام جونم خوبی کانکا؟مرسی عزیزممم محتاج دعاتم مرسی دوستم چشممممممممممممممممممم خواهش میکنم اتفاقا منم دندون عقلم داره در میااد, میگم بچه ها چی میکشن الهی قربونش برم مننن ,واقعا درد داره الهام چند ساله منتظر دندون عقلمم اخه دندونامو ارتودنسیه شبا سیم میذارم قرار بود تا دندون های عقلم در مییاد سیم بذارم اونم در نمییومد الان در اومد که نمیتونم بکشم دندونای عقلمو منم فکم کوچیکه واقعا دارم عذاب میکشمقربونت برم الهام جون دلم براتون یه ذره شدههه قربونت برم خدا از خواهری کمت نکنه عزیزممم میبوسمتون از طرف من سلنا عسلی محکم ببوس
مهربوون
29 مهر 93 21:16
با تاخیر فراووون عیدتون مبارک....عید توام مبارک پاستیل کوچولو خوبی پریسا جون؟
پریسا
پاسخ
قربونت دوست جون عید شما هم مبارکقربونت مهربون جون بد نیستم ولی چند روزه به شدت درد دارم
نوشین
1 آبان 93 7:41
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
پریسا
پاسخ
مهربوون
6 آبان 93 1:19
ای وااای چرا گلم؟الان بهتری ایشالا؟
پریسا
پاسخ
نمیدونم دوستم ممنون مهربونم بله خدا شکر بهترم
مهربوون
6 آبان 93 1:20
امیدوارم زودی خوب خوب بشی... مواظب خودت و نی نی جون باش خیلییییییی
پریسا
پاسخ
مرسییی مهربونمممم ... چشمممممم دوستم انشااالله شما هم به همه ارزوهای قشنگت برسسی
سمیرا
13 آبان 93 0:10
سلام مامان آینده منم شبیه شمامممم دارم مامان میشم اگه خدا بخواد امیدوارم نینی شماهم سالم پا بدنیا بزاره
پریسا
پاسخ
سلام مامان اینده ااا از اشنایی با شما خوشبختم خدا روز شکر دوستم با اجازه لینکتون میکنمممنون دوستم همچنین برای فندق کوچولو خاله و مامان مهربونش.
مامان فاطمه
14 آبان 93 18:41
پریسا جوون کجائی؟بیا دلمون پاستیل می خواد!
پریسا
پاسخ
هستم عزیزم خونریزیم خیلی زیاد شده دیگه نشستم ممنوع شده تازه سه شنبه خواهر زادم به دنیا مییاد من نمیتونم برم بیمارستان ببینمشدعا کن دوستم دعا کن خدا تکلیف پاستیلمو مشخص کنه خیلی روزهایی سختی هستن این روزها.برا فاطمه خانوم و مامان گلش
زهرا
14 آبان 93 19:15
سلام عزیزم خوبی ؟؟؟؟؟؟؟پاستیل کوچولوت چطوره؟؟؟؟؟؟آپم
پریسا
پاسخ
سلام عزیزم ممرسی ما هم بد نیستیم راستش خونریزیم بیشتر شده محتاج دعای دلای پاک تونماومدم دوست جون
سمیه (آبجی حنانه و محمدسبحان)
17 آبان 93 14:50
سلام. حسابی تبریک میگم. کلی خوشحال شدم خبر نی نی دار شدنتون رو خوندم. شاد باشید و ان شاءالله به سلامتی بدنیا بیاد و ما هم عکسهای نازش رو ببینیم.
پریسا
پاسخ
به به سلام سمیه جون مرسی دوستم ممنون از لطفت مرسی از محبتت دوستم کجایی پس دلم برات تنگ شده بود چه خبرا انشاالله که با خبرای خوب برگشتیحنانه و محمد سبحان چطورن؟چرا عکس نذاشتی؟براا خواهرو برادر نازت
مهربوون
18 آبان 93 23:27
سلام عزیزم..خوبی؟پاستیل کوچولوت چطوره؟ برات نظر گذاشتم نمیدونم چرا بهت نمیرسه... حالت چطوره پربسا جوون...خونریزیت قطع شده ابشالا؟
پریسا
پاسخ
سلام دوستم ممنون خوبم اونم خوبه چرا رسیده من چند وقته فرصت نکردم بیام نت ممنون از توجه ات دوستم بد نیستیم دوستم نه هنوز ولی کمتر شده
مامان بهی
20 آبان 93 8:09
سلام عزيزم نگرانت شدم مواظب خودت باش تا ميتوني استراحت كن ان شاالله اين چند ماه اول بگذره ني نيت جاش محكم ميشه دوستتون دارم
پریسا
پاسخ
سلام عزیزم وایییی ببخشید شرمنده که نگرانتون کردمچشم دوستم ممنون از توجه ات انشاالله. راستش خواهرم زایمان کرده کاملااا منو سرگرم خودش کردهممنون دوستم منم دوستتتون دارم برای شایان جون و مامان مهربونش
مهربوون
20 آبان 93 13:14
2ماهگی پاستیل کوچولوووو مباررررررک
پریسا
پاسخ
قربونت برم مهربونممم مرسییییی[
نسيم
21 آبان 93 7:52
سلام اجازه هست لينكتون كنم
پریسا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم دوستم ولی چرا ادرس نذاشتین
زهرا
24 آبان 93 16:26
سلام پریسا جون خوبی؟/کم پیدایی
پریسا
پاسخ
سلام عزیزم اره دوست جون خواهرم فارغ شده نی نیش مشغولمون کرده به زودی با عکس یرمیگردم.
مامان آیسو وآیسا
24 آبان 93 18:00
خوبی دوستم ????? نی نی خوبه????چه خبر
پریسا
پاسخ
ممنون مامان عطرا جون نی نی هم خوبه بد نیستدخترای گلت چطورنبرا ایسا و ایسو عزیزمممم و مامان گلشون
♥مرجان مامان آران و باران♥
25 آبان 93 15:57
عزیز دلمیییی پریسای مهربونمممم
پریسا
پاسخ
قربونت برم عزیزممم میبوسمتوننننننن
مامان الهام
28 آبان 93 16:00
سلام عزیزم خوبی؟نی نی جونم خوبه؟چندین بار به گوشیت زنگ زدم خاموشه خونتون هم چون میدونم نیستی و خونه ی مامانتی زنگ نمیزنم یه خبر از خودت بهم بدم نگرانتم دلم واست حسابی تنگ شده
پریسا
پاسخ
سلام الهام عزیزم دوست مهربون و با وفای خودم از ته دل دوست دارم و دلم براتون تنگه خواهر زادم به دنیا اومده و فعلا منو سرگرم خودش کرده به حدی که روز و شب ندارم حتمااااا به زودی باهات تماس میگیرمسلنا جونو از طرف من محکم ببوس دوستم
مهربوون(محیا)
9 فروردین 94 21:18
واااااا پریسا جووون یه خبری از خودت بده نگران شدم....
پریسا
پاسخ
خیلی معذرت میخوام دوستم شرمنده چشم همین الان پست میذارم
atefeh
20 تیر 94 14:11
سلام من عاطفه ام ..... برای اولین بار توی وبم مسابقه اجرا کردم مسابقه ای با موضوع کودک زیبا.... حتما شرکت کنید... توی وب جایزه هاش رو هم نوشتم... http://atefeh-okh.niniweblog.com