پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آرزوهای مامان

عید قربان واحوال من و پاستیل کوچولو

1393/7/12 16:20
نویسنده : پریسا
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا  عید قربانم رسید عید همتون میارککک جشنخیلیییییی خیلی ممنون که انقدر به ما لطف دارین و خیلی شرمنده که نگرانتون کردم  و از همه دوستایی که خصوصی و عمومی حالمو میپرسن ممنونمبوس فعلا حال من و پاستیل کوچولوم  خوبه خدا رو شکر  تشویق و روزهای خیلی عاشقانه ای با هم  داریممحبت وتا الان به جز یکم دل درد عزیزم دلم اصلا اذیتم نکرده  فعلا هم از ویار و خدایی نکرده سبز خبری نیست. این روزها تنها دعای که از ته دلم  برای مامانهای منتظره از خدا میخوام که هر کس نی نی میخواد خدا منتظرش نذاره و همه زنا این حس بی نظیر و تجربه کنن که واقعاا قابل مقایسه با هیچ چی نیستت محبت   من عاشق پاستیل کوچولومم و این عشق این روزهای پر از دلهره رو برام اسون میکنه به امید روزی که  عکس اولین سونوشو و اولین لحظه تولد و همه اولین های شیرینشو.... باهاتون شریک بشم مهربونابوسمحبتدعا یادتون نره دوست جونامحبتخیلی زود برمیگردم

 

 

پی نوشت:مامان فاطمه خانوم فکر نکن فراموشت کردما هر روز هزار بار فاطمه جونو دعا میکنم ومنتظر خبرای خوبت هستمبوس

پسندها (4)

نظرات (13)

مامان فاطمه
12 مهر 93 17:06
عزیزم ممنون از لطفت.خیلی به یادتم.
پریسا
پاسخ
خواهشم میکنم عزیزمممممم قربونت برم باورکن منم همیشه به یادتمفاطمه جونی رو محکمراستی ممنون بابت خصوصیت عزیزمممممم
mina
12 مهر 93 17:37
سلام گلم از اینکه داری مامان میشی خوشحالم و از صمیم قلب بهت تبریک میگم.... اگه میخواین واسه نی نی خوشگلتون تزیینات خوشمل تهیه کنید حتما به وبلاگ من سر بزنید اگر سوالی داشتید از طریق پیامک واتس وایبر و لاین جواب میدم همین طور ایمیل شماره. 09394260969 ایمیل amirimastaneh20@yahoo.com وبلاگ namadkala.mihanblog.com
پریسا
پاسخ
اتی مامان
13 مهر 93 15:16
وای من میخوام پاستیل خوشگل وخوشمزه ت رو بخورمایشالله جفتتون سالم سالم باشید
پریسا
پاسخ
قربونت برم خاله جون اخه الان اندازه پاستیل خرسیه همچنینن عزیزم برای امیر علی خاله
مامان زهرا
14 مهر 93 1:25
سلام به مامان پریسای عزیزم .خدارو صدهزاربار که خوبی گلم . عزیزم عیدت مبارک . الهی که همیشه سلامت وشاد باشی همین طور پاستیل دوست داشتنی .
پریسا
پاسخ
سلام دوست خوبم.مرسی دوستم مممنون از لطفت. عید شما هم مبارک دوست خوبممرسی دوستم .سامی جونمو ار طرف من محکم ببوس مامان زهرا جون
مامان بهی
14 مهر 93 7:31
سلام عيدت مبارك با تاخير خداراشكر كه خوبي گلم
پریسا
پاسخ
سلام عزیزمممم مممنون عید شما هم مبارککککک
خاله شبنم
14 مهر 93 12:25
پریسا جانمممم عزیز دلمممم نمیدونی با چه حسیی دارم برات کامنت میذارم !!! خدایا شکرت ! قربون بزرگی خدا خیلییی خوشحالم پریسا جوون از صمیم قلب از خدا میخوام این دوران ب بهترین نحو ممکن برات بگذره و بعد از اون ی نی نی خوشگل و ناز رو ب بغل بگیری عزیزممم اشک امونم نمیده پریسا جون سعی کردم باهات تماس بگیرم ولی موفق نشدم عزیزم . نمیدونم چرا
پریسا
پاسخ
سلاممممممممممم خاله شبنم عزیزممممم نمیدونی چقدر خوشحال شدم از اینکه دوباره اومد نی نی وبلاگ قربونت برممممم عزیمممم مرسییییی میدونن عزیزم میدونم مرسییی عزیزممممم قربونت برم حتما باهاتون تماس میگیرمممم حتمااا اخه اخرین بار که زنگ زدم گریه نذاشت حرف بزنم انشاالله عزیزم خودت مامان بشی و گلشن بچه دار بشه انقدر بچه درو وهمه روزهای سخت گذشته رو براتون کمرنگ تر کننحال گلشن چطوره بهتره؟ واییی نمیدونم چی بگممم
مامان الهام
14 مهر 93 13:18
خاله قربون پاستیل کوچولو بشه من میخوام بخورمشششششششششششش عشق منه عزیزم مواظب خودتون باشین به خدا میسپارمتون پریسا جونم تو رو خدا کاری داشتی بهم بگو مدیونی رودربایستی کنی
پریسا
پاسخ
خدا نکنه خاله الهام جون چشم الهاممم حتماا قربونت برم دوست خوبو مهربونم چشم خدا از خواهری کمت نکنهبرای عشقم سلنا و مامان گلش
مهربوون
14 مهر 93 13:54
خوشحالم که خوبی پریسای عزیزززز... مواظب خودت و نی نی تو دلت باش
پریسا
پاسخ
مرسی مهربونم.چشممممممممم
زهرا
14 مهر 93 14:48
عزیزم خوشحالم که حالت خوبه و نی نی خوشگلتم توی دلت خوبه مواظب خودت باش خدا پاستیل کوچولو رو حفظ کن همیشه برات دعا میکنم عیدتم با تاخیر مبارک
پریسا
پاسخ
واییی عزیزمممم خییلیی مممننونننننننننننننننننن چشمممم , ممنون از دعات عزیززممممممقربونت برم انشاالله بازتاب دعاهات به زندگیه خودتم برگرده و منم از ته دل دعا میکنم به همه ارزوهای قشنگ برسی انشاالله وبه زودی نی نی یه نازتو بغل کنیعید شما هم میارک زهرا جونمم
زهرا
15 مهر 93 17:01
قربونت بشم پریسا جونم انشاالله حرفت به دلم نشست
پریسا
پاسخ
خدا نکنه زهرا جون
زهرا
15 مهر 93 18:21
آپم بدو بیا پیشم
پریسا
پاسخ
]چشششمممم
مامان فاطمه
18 مهر 93 0:13
روزت مبارک باشه پاستیل کوچولو
پریسا
پاسخ
مرسیی دوست عزیزمم شما اولین و تنها کسی هستی که روز کودکو به پاستیل کوچولو تبریک گفتی و خیلییی چسبید منو و پاستیل کوچولو هیچوقت ابن کارت یادمون نمیره خاله مهربونن [روز دختر گل شما همم مبارک عزیزمم
مامان فاطمه
29 مهر 93 13:44
خیلی دوست دارم عزیزم.با خوندن متن ات از شادی اشک توی چشام جمع شد. از خدا می خوام همه چیز مطابق میلت بشه.فقط عزیزم تو رو خدا توی این دوران قران رو حتما بخون.من آدم مذهبی نیستم اما فکر کنم اینجوری خدا بیشتر یاریت می کنه گلم.هزار تا واسه پاستیل خودم.
پریسا
پاسخ
مننم دوستون دارم عزیزممممممنم از خدا میخوام دختر نازت بزودی مثل بلبل برات حرف بزنه و با شیرین زبونیاش خستگی این سال از تنت در بره چشمممم عزیزمممحتما قران میخونم ممنون از راهنماییتبرا فاطمه جون