پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 18 روز سن داره

فرشته آرزوهای مامان

چه جوری بگم خدا جون از تو ممنونمممممم

1393/7/6 14:40
نویسنده : پریسا
667 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونابوس

ماههاست موفقیت ها ,حسرتها ,روزهای خوب و بدم رو با شما شریک بودم با دلی بی ریا و صمیمی براتون حرف زدم و الان میخوام از یکی از بهترین اتفاق زندگیم  بهتون بگم محبت تو این 28 سالی که زندگی کردم یه صفحه جدید برام باز میشه جدید و ساده ,گرم و صمیمی , اونطوری که باید باشه  , مقدس ,چیزی که مراقبت ازش زحمت میخواد چیزی که با عشق و احترام بزرگ میشه و میشه خانواده ,مادر شدن هیجان زده ام , متعجبم خدا و قسمت  و....و......و..........چشمکرو باور دارم بعضی وقتا حس میکنم همه دنیا تو دستای منه  آرامخدایاااا تو رو به خاطر این معجزه سپاس به خاطر اینهمه نعمت و این زندگی  سپاس به خاطر پدر و مادر مهربونی که بهم دادی محبت سپاس به خاطر همسری که هیچوقتتتتت و در هیچ شرایطی نذاشته اب تو دلم تکون بخوره سپاسمحبت,سپاس که تا امروز هیچوقتتتت نذاشتی حسرت بخورم دوستت دارم خدای مهربونم  ممنونم بهترین بهترین هاااامحبت درسته روزهایی سختی هم داشتم ولی وقتی تو برام  خواستی حتما صلاحم بوده دوستای عزیز این روزها حس میکنم به خدا نزدیک ترم و دستم تو دست خداست زیبا دعام کنید که محتاج دعای تک تکتونم چون یکم لک بینی و خونریزی دارم برای همین صبر میکردم تا خطر رفع بشه و بعدا براتون بنویسم تا اینجا پر از خاطرات شیرین باشه و پست غمگینی نباشه ولی امروز فکر کردم حتی اگه بچه ام نمونه هم حتما مصلحت خدا بوده انکار نمیکنم که خیلییی ناراحت میشم ولی من هنوز خدا رو دارم و ازش میخوام هر چی صلاحمه همون بشه نه چیزی که میخوام میبوسمتون محبتعاشقتم اسماتیز کوچولوی مامان بوسمحبت

امیدوارم پاییز امسال مصادف با بهار آرزوهاییمان باشد.

راستی پاییزتونم با تاخیرر مبارکجشن

پسندها (6)

نظرات (17)

مامان بهی
7 مهر 93 8:36
مباركه عزيزم خيلي خوشحال شدم
پریسا
پاسخ
مرسی عزیزم قربونت برم انشاالله نی نی منم مثل شایان جون عاقل و مهربون بشه پست اخرت اشک مو در اورد
مامان فاطمه
7 مهر 93 9:12
هووراااااااااااا. خیلی خوشحال شدم.تو رو خدا خواهر ما رو بی خبر نذاری.ایشالا نی نی زود زود جاش محکم میشه. یه بوس گنده برای مامان یه بوس کوچولو برای نی نی کوچولو.
پریسا
پاسخ
قربونت برم دوست خوبم. چشممم عزیزم حتما خبر میدم بهتون .انشاالله عزیزم. انشاالله خدا خانوم فاطمه رو هم شفا بده عزیزم به خدا بیشتر از خودم فاطمه جونو دعا میکنم منتظرم بیای بگی لوله لازم نیست یه بار دیگه خوشحالمون کنیاینا هم برای فاطمه جون و مامان مهربونش.
اتی مامان
7 مهر 93 10:48
دوست عزیزم بازم خدارو هزاران بار شکر برا مادر شدنتبه هیچ وجه فکرای بد به دلت راه نده که خواست خدا هر چی باشه همونه پس فقط و فقط مثبت فکر کنهمچنان به خدا اعتماد کن... ایشالله به زودی زود عکس نی نی جونت رو تو وب میزاری(انشالله)
پریسا
پاسخ
مرسی از دعا دوست عزیزم و خخخیییلللییی خیییلیییی ممنون به خاطر حرفای دلگرم کننده ات چه خوب که شما ها رو دارم . هرچی خدا همون بهترینه ..انشاالله دوست عزیزم انشاالله نی نی شما هم صحیح و سالم مییاد بغلت و با خودش شادی و خیر و برکت مییاره به خونتوناینا هم برا امیر علی عزیز خاله
مامان آیسو وآیسا
7 مهر 93 10:49
وای دوستم مبارررررررررررررررررررررکه واقعا خوشحال شدم به سلامتی دوست خوبم
پریسا
پاسخ
اره دوست خوبم, همراز مهربونم مثل اینکه راسته میدونی اصلاا با ور نمیکنم هم خوشحالم هم احساس میکنم خواب میبینم برای دوست خوبم و دخترای گلش
مامان بهی
7 مهر 93 12:13
نگران لكه بيني هم نباش منم داشتم چند وقت استراحت كردم الانم پسرم سرحاله ممنون عزيزم ان شالله ني ني كوچولو شما هم همين طور مهربون باشه و قدرتا بدونه
پریسا
پاسخ
جدی میگی دوستم خدا رو شکر که پسر گلت سالم به دنیا اومد ممنون که تجربه تو در اختیارم گذاشتی به خدا وقتی میبنم کسای دیگه ای هم لک بینی داشتن و نی نی هاشون صحیح و سالم به دنیا اومده کلی دلم اروم میشه بازم ممنون.انشاالله دوستم عاشق شایان جون شدم وروجک خاله میبوسمتون دوستم
زهرا
7 مهر 93 13:02
آخه ی عزیزم خیلی خوشحال شدم وقتی این خبر توی پستت خوندم نگران نباش این لکه بینی های اول بارداری کاملا عادیه فقط یکم استراحت کن زت داداش منم داشت والان کاملا رفع شده اصلا به چیز های بد فکر نکن انشاالله صحیح و سالم میاد توی بغلت دوست خوبم مبارکت باشه
پریسا
پاسخ
مرسییی عزیزممم انشاالله خدا قسمت شما هم بکنههه ولی یه بارداری راحت و بدون دلهره . مرسی از دلگرمیت دوست خوبممم راست میگی چقدر طول کشید تا کاملا قطع شدچشمممم انشاالله عزیزم . بازم ممنونممممممممممممممممممممممممممم
مامان بهی
7 مهر 93 13:36
تازه اول مشكلاته مواظب خودت باش من در دوران بارداري خيلي مشكل داشتم من مسموميت حاملگي هم داشتم بدنم خارش شديد داشت تا صبح از خارش نميتونستم بخوابم تازه آسم بارداري گرفتم اصلا نگران نباش تو اين دوران سخت ميگذره ولي به ديدن روي ماهش مي ارزه
پریسا
پاسخ
وای خدایا چقدر سختی کشیدی عزیزممممم اخ اخخخ, خب شما باید هم اینو بگی منم حاظرم همه سختی های دنیا به خاطر بچه باهوش و مهربونو خوشتیپی مثل شایان جون به جون بخرم از طرف من شایان جونمو ببوس
مامان زهرا
7 مهر 93 13:44
سلام پریسا جون.خوبی عزیزم . ایشاالله که بارداری خوبی داشته باشی .عزیزم نگران نباش فقط استراحت کن و مثبت فک کن. الهی که مشکلی نباشه گلم .
پریسا
پاسخ
سلام مامان زهرا جون قربونت برم مرسی خوبم.ایشااالله مرسی دوست خوبم.چشم دوست عزیزم .انشاالله ممنون از لطفت دوست خوبم . برا محمد سام عزیز خاله.واالله امیررضا جان دیگه بزرگ شده ماشاالله خجالت میکشم بگم ازطرف من بوسش کن سلام منو به اقا امیر رضا برسون
زهرا
8 مهر 93 4:26
عزیزم نگران نباش به فاصله ی چند روز قطع میشه اونم رفت پیش دکتر بهش گفت اوایل بارداری لکه بینی عادیه فقط باید کمی استراحت کنی و اونم چند روز نکشید که خوب شد نگران نباش گلم
پریسا
پاسخ
قربونت برم زهرای عزیز انشااالله که بتونم محبت هاتو جبران کنم
مامان زهرا
8 مهر 93 15:20
عززززیزم ممنون از محبتت .
پریسا
پاسخ
فاطمه ع
9 مهر 93 11:55
مباااااااااارکه عزیزم ببخش دیر تبریک میگم ان شاا.. خداحفظش کنه و بارداری راحتی داشته باشی
پریسا
پاسخ
قربونت برم عزیزم فقط دوروزه این پستو گذاشتم دیر نگفتی عزیزم انشاالله ممنونم از دعات دوست خوبممممم
مامان الهام
9 مهر 93 15:28
خاله قربون کنجد کوچولو بشه عزیز منهههههههههههههههههههه پریسا جونم انشاالله که همه چی به خیر و خوبی میگذره و به سلامتی فارغ میشی خاله واسه دیدن عشقش لحظه شماری میکنه
پریسا
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مرسی از انرژی که بهم میدی الهام جون انشااللله خیلی روزهای عجیب و جالبه دلمم میخواد این روزها دلم میخواد ساعت ارومتر حرکت کنه. برای سلنا جون و مامان الهام مهربونش
مامان بهی
10 مهر 93 10:56
سلام خوبي عزيزم عزيزم از خودت يك خبري بهمون بده نگرانتم عزيزم
پریسا
پاسخ
سلام عزیزم خوبم دوست جون فعلا تو استراحت مطلقم انقدر خوابیدم گوشام درد میکنه
مامان فاطمه
10 مهر 93 18:38
قربونت برم کجائی ؟ بیا ما رو بی خبر نذار.
پریسا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم فعلا خبری نیست چشم حتما زود زود اپ میکنم
مهربوون
11 مهر 93 16:00
پریسا جون چطوری؟ خوبی دوستم؟
پریسا
پاسخ
مرسی مهربونمممممممنون از لطفت دوست خوبم
مامان بهی
12 مهر 93 7:31
خداراشكر ان شاالله به زودي ني نيت حسابي جاش سفت ميشه و مامانش پا ميشه مواظب خودت و ني نيت باش
پریسا
پاسخ
قربونت برم من ببخشید من شرمنده همه دوستای مهربونم شدم انشالله تو شادیهاتون جبران کنمشایان جونم چطورهاینا هم برا شایان جون خاله
مهربوون
12 مهر 93 14:16
خصوصی پریسا جون
پریسا
پاسخ
قربونت برم مهربونم مرسیییی از لطفت