پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 18 روز سن داره

فرشته آرزوهای مامان

ماه رمضون و..............

1393/4/10 19:56
نویسنده : پریسا
522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم ماه رمضان مبارک التماس دعا ولی من تو این روزهای گرم  نمیتونم روزه بگیرمغمگین یعنی روزی بیشتر از 20 لیوان مایعات میخورم ولی بازم گرممه و تشنه ام یعنی روزه گرفتن برام شده یه رویای دست نیافتنیمتنظر  راستی 6 تیر جمعه سالگرد عروسیمون بود خدای من چقدر این روزها تند تند میگذرن اصلاا  باورم نمیشههه جمعه من اول میز غذا خوری رو با شکلاتهای قلبی و شمع وارمر تزیین کردم و به کیک کوچولو و کمی مخلفات دیگه روش گذاشتم با چند تا بادکنک قرمز که عکس قلب روش بود و با گاز هلیوم پر شده بودو با روبان بسته بودم به صندلی و وقتی بابک اومد یه دسته گل دستش بود خیلی خوشحال شدم که اونم یادش بودبغل که اونم گذاشتم تو گلدون   قرار بود بریم بیرون و رفتیم , اول رفتیم  درم ارایشگاهی که شب عروسیم ارایشم کرده بود بعد رفتیم جلو اتیله گذشتیم رفتیم رستورانی که شام عروسیمون  اونجا خوردیم بازم بعد سالها درست همون شب ,همون ساعت, همونجا شام خوردیم اومدیم خونه مون  فیلم عروسیمونو گذاشتیم ویه جشن دونفره گرفتیم  و چند تا عکس و....  شب خوبی بود خدایا دل هممونو پر از عشق کن  دوستتون دارم  دوستای خوبم تو این شبهای عزیز موقع دعا منو فراموش نکنینبوسمحبت

پسندها (6)

نظرات (16)

مامان آیسو وآیسا
10 تیر 93 21:09
سالگرد ازدواجتون مبارک خوشبخت باشی دوستم
پریسا
پاسخ
مرسی دوستم سالگرد عروسیمون بود راستش من گیج شدم سالگرد ازدواج ما سالگرد عقدمونو جشن میگیریم این مال عروسیمونه نمیدونم اسمش چیه
مهربوون
11 تیر 93 0:18
سلام پریسا جووون سالگرد عروسیتووون مبارک....ایشالا سالیان سال با هم جشن بگیرین و شاد و سلامت باشین... ایشالا سال دیگه 3تایی جشن بگیرین این روز زیبا رو... التماس دعاا...
پریسا
پاسخ
سلام عزیزم مممنونمممم مرسییی از دعات عزیزمممممممممم
نی نی عسلک
13 تیر 93 16:27
مبارک باشه!چه برنامه جالبی چیدین !واقعا تجدید خاطرات بود.
پریسا
پاسخ
ممنون دوستم اره واقعا چشبیدممنون از تبریکتونبرای دوست خوبم وساره خانوم و ثنای گلم
مامان فاطمه
13 تیر 93 18:09
سلام عزیزم.سالگرد عروسیتون مبارک.ایشالا 100 امین سالگردتون رو با هم جشن بگیرین.البته بچه ها و نوه هاتون براتون جشن بگیرن.
پریسا
پاسخ
سلام عزیزمم مرسیییی . همچنین شما دوست انشااالله شما هم 100امین سلگردتونو با خانومفاطمه و بچه هاش جشن بگیریدممنون از دعای قشنگت عزیزممممممبرا فاطمه جون
سمین
14 تیر 93 12:41
سلام خانمی مبارک باشه ایشالا سالیان دراز کنار هم خوشبخت زندگی کنید.
پریسا
پاسخ
قربونت برم عزیزم مرسییییییبرا عرفان جونمممم
فاطمه مامان باران
15 تیر 93 12:58
سلام عزیزم سالگرد پیوند عشقتون مبارک امیدوارم سالهای سال سایه عشقتون مستدام باشه
پریسا
پاسخ
ممنون مامان فاطمه قربونت برم.براا باران جونم
مامان سمین
18 تیر 93 16:54
سلام دوست خوبم از شنیدن خبر اسمونی شدن گلشید خیلی ناراحت شدم خواستم به توام خبر بدم تا امروز دلم نمیومد ناراحتت کنم ولی امروز گفتم بهت خبر بدم شاید باهاش در تماس باشی
پریسا
پاسخ
سلام دوست عزیز میدونم عزیزم واقعا چند روز گیج بودم خالش شمارشو برام گذاشت که بعدش هم باهم در ارتباط باشیم خیلییی حالشون بد بود خدا بهشون صبر بده سیمین خیلی ناراحت شدم ولی من مثل شما انقدر منقلب شدم که نتونستم این خبرو به دوستای عزیزم بدم
مامان الهام
19 تیر 93 2:51
سلام عزیزم تبریک میگم انشاالله همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشین و روز به روز عاشق تر باشین
پریسا
پاسخ
قربونت برم الهاممم جونمممممنون از دعات همچنین عزیزماینا هم برا سلنا گلی
مامان هدیه
19 تیر 93 12:07
سلام پریسا خانم ای کاش تهران بودی تا یه روزی باهات قرار می ذاشتم تا منو ببینی مسدود شدن وبم هیچ ارتباطی به مرد بودن یا زن بودن من نداره به خاطر دعواهایی که اخیرا با ماان الینا داشتم من هرچی بهت گفتم عین واقعیته دوستای من شمارمو دارن و از همه چی هم خبردارن حتی صدامو هم شنیدن زود درمورد مردم قضاوت نکنید چرا راحت تهمت می زنید من تاحالا تو عمرم هم دروغ نگفتم چه در دنیای واقعی چه در دنیای مجازی وقتی مرد نیستم مگه مرض دارم بگم مرد هستم آخه مرد می یاد می گه می خوام شوهر کنم یکم خودت کلاتو قاضی کن نوشته های من کجاش شبیه احساس مردونس آخه مرد می تونه همچین احساسی داشته باشه پریسا جان هرحرفی رو قبول نکن به حق این ماه عزیز من کسی رو سرکار نذاشتم آخه چرا باید این کارو کنم به خاک مادرم من همونی هستم که بهت گفتم دلیلی نداره بخوام دروغ بگم اگه باور نداری می خوای شمارمو بهت بدم تا مطمئن شی که من بهت دروغ نگفتم
پریسا
پاسخ
هدیه جون من متاسفم من چیزی نگفتم تازه خیلی هم ناراحت شدم که وبت مسدود شد شما هم به من حق بده چند نفر هی میگن مشکوکه من فقط سوال کردم خودت که دیدی از من ناراحت نشو عزیزم من چیز اضافه گفتم؟؟؟؟؟ خودت دیدی الانم چیزی نمیگم میدونی یه وبلاگ تو بلاگفا بزن راحت حرفاتو بزن حتما ادرس وبتم بهم بده خدا به حق این روزهای عزیز تو رم به ارزوت برسونه لازم نیست قسم بخوری هدیه حرفت معقوله قبول دارم عزیزم خودتو ناراحت نکن یه وب دیگه بزن ادرسشو فقط به دوستات بده و رمزی بنویس نمیدونم چرا اینکارو باهات کردن یه راه تماسی برام بذار ممنون میشم موفق باشی عزیزم
هدیه
19 تیر 93 19:17
گلم خصوصی داری
پریسا
پاسخ
چشم گلم باهات تماس میگیرم
هدیه
21 تیر 93 2:24
سلام پریسا جان می تونم یه سئوالی بپرسم می شه بهم بگی کیا می گن من مشکوکم اگه بگی ممنون می شم واقعا در حقم خواهری می کنی می خوام بدونم برام مهمه کاری هم باهاشون ندارم فقط می خوام برای دل خودم بدونم برام دعا کن که وبم برگرده واقعا حالم بده انگار بچمو ازم گرفتن این وب حکم بچمو داشت ممنون می شم این لطف رو در حقم کنی
پریسا
پاسخ
سلام عزیم تو قسمت پرسش و پاسخ یه نفر مشکوک بود مستقیم کسی اسم نداد عزیزمممم نه اسم شما نه کس دیگه فقط میگفتن یه نفر دروغ میگه بعدش هم مامان ستایش حذف شد بعدم هم شما منم همنقدر میدونم نه بیشتر نه کمتر به خدا منم ناراحتم وبت حذف شده هدیه جون حالا یه وب دیگه درست کن و بی خیال شو عزیزم
زهرا
24 تیر 93 14:37
سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله سال های سال در کنار هم خوشبخت باشید
پریسا
پاسخ
ممنون عزیزممممم از تبریکت. همچنین دوست عزیزم
مهزاد مامان عرفان
24 تیر 93 17:09
عزیزم مبارکه انشالله هر شب و هر روزتون به شیرینی امروزتون باشه. انشالله سال دیگه بچه بغل به خاطراتتون سرکسی بکنین
پریسا
پاسخ
مرسی دوست عزیزمم قربونت برم مممنون از دعای قشنگت بوس برا گل پسر عرفان
مامان آیسو وآیسا
25 تیر 93 20:11
خصوصی پریسا جون
پریسا
پاسخ
قربون دستتت عزیزممم دوست هنرمندم خیلییی زحمت شد شرمنده حتمااااااااااااا امتحان میکنم قربونت برم مننننننننن
فاطمه ع
2 مرداد 93 15:23
سلام عزیزم ممنون که به من سرزدی انشاا.. شماهم خیلی زود نتیجه بگیری خوشحال شدم شماهم با اجازه لینک شدی
پریسا
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم ممنون عزیزم همچنین
مامان الهام
5 مرداد 93 1:51
سلام گلم بیا خصوصی
پریسا
پاسخ
قربونت برم الهام جون ممنون از اینکه اطلاع دادی خیلی دلم براتون تنگ شده حتما تماس میگیرم و به زودی میبینمتون