پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 16 سال و 17 روز سن داره

فرشته آرزوهای مامان

تولدم مبارک

1393/2/26 0:55
نویسنده : پریسا
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم امروز تولدمه و منجشنتشویقجشن28 ساله شدم تولدمممم مبارکککک وایی چقدر زود گذشتخطا مثل اینکه همین دیروز بودکه داشتم روز شماری میکردم 18 سال تموم بشم و بتونم گواهینامه رانندگی بگیرممتنظر10 سال گذشتتت 10 ساللل واییی خدای من کی اینهمه گذشت و من نفهمیدمممم سوالخدا یا یواشتر لطفاا من جدی جدی دارم پیر میشماااااااولی خودم باورم نمیشه تازه دیروز ازلاله پارک برا خودم بادکنک خریدمخجالتامیدوارم تا سال دیگههه این موقع به همهههه ارزوهای قشنگم برسم صبح میرم برای خودم یه کادوی قشنگ میگرم عصر هم میریم خونه مامانم تولد بازی تشویقجشنتشویقجشن

جشن

پسندها (9)

نظرات (17)

مامان آیسو وآیسا
26 اردیبهشت 93 0:35
تولدت هزار بار مبارک
پریسا
پاسخ
قربونت برم عطرا جون مرسیییی
ساحل
26 اردیبهشت 93 1:32
ولدت مبارک پریسا جووون ایشالا تولد 120 سالگیت ایشالا سال دیگهhttp://girlygifs.com/wp-content/uploads/2011/04/72.gif با نی نیت تولدتوو جشن بگیری
پریسا
پاسخ
مرسی ساحل جوننن
سعیده مامان آنیسا
28 اردیبهشت 93 15:57
تولدت مبارک خانومی
پریسا
پاسخ
ممنون دوست عزیز
شبنم
29 اردیبهشت 93 0:18
پریسا جان تولدت مبارک باشه عزیزمم
پریسا
پاسخ
مرسی شبنم جون
الهام
30 اردیبهشت 93 0:09
سلام مهربونم با کمی تاخیر تولدت رو بهت تبریک میگم ببخشید خودت میدونی که این روزت سرم شلوغه با زحمت های من حیلی بهت زحمت دارم خیلی خستت کردم دستت درد نکته بوسسسسسسس خانمی بیا خصوصی
پریسا
پاسخ
سلام الهام جون مرسی عزیزمم قربونت برم خواهش میکنم قابلی نداشت من فقط تاج سلنا رو درست کردم خودتو بگو چقدر تاج درست کردی 9 تااااااااا
مامان هدیه
30 اردیبهشت 93 1:09
پریسا جان عزیزم تولدت مبارک
پریسا
پاسخ
مرسی هدیه جون
مامان خانومی
30 اردیبهشت 93 19:18
تولدن مبارک عزیز انشاا... سال دیگه نینی بیاد بغلت خواهش میکنم هر وقت خواستی بلینک چون حالم خوب نیست
پریسا
پاسخ
ممنون عزیزمم مرسییی از دعای خوبت
الهام
31 اردیبهشت 93 16:29
خانومی بیا خصوصی
پریسا
پاسخ
مرسی الهام جون
آبجی خانوم
4 خرداد 93 16:47
وااااااااای خیلی دیر شده! ولی پساپس لمس بودنت مبارک پریسا جان! شرمنده خیلی دیر تبریک گفتم!!! انشاءالله بهترین سال ها رو در کنار خانوادت تجربه کنی البته + نی نی... دلت شاد و لبات همیشه خندون
پریسا
پاسخ
سلام عزیزمممم مرسی دوست خوبم مهم اینه که بی تفاوت رد نشدی و تبریک گفتی ممنونم از دعای خوبت عزیزممممم همچنیننن منم برات بهترینها رو از خدا میخوام
مامان عرفان
5 خرداد 93 10:04
عزيزم تو پير نمي شي بلكه خانوم تر و باتجربه تر مي شي. عزيزم من براي همه ماماني در انتظار ني ني دعا مي كنم. انشالله خدا روزي زندگي شما بكنه يه فرزند سالم و صالح. انشالله
پریسا
پاسخ
مرسی دوست عزیزمممممم برا عرفان جونم
مهربان مامان هلیا
5 خرداد 93 15:13
سلام تولدت مبارک خانومی در مورد لباس های دخترم پرسیده بودی.. همگی برند هستن و از اینجا می خرمشون www.lovelybebe.blogfa.com www.mothercareiran.ir
پریسا
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنونم عزیزم بله ممنون دوستمخیلی لباساش شیک بودن ممنون از لطفت عزیزممم برا گل دختریییی
مامان مهسای زندو باباکریم خان زند
5 خرداد 93 23:12
سلام دوست خوبم.تولدت مبارک.کوتا پیربشی دختر.تازه اول زندگیته میخوای یه عالمه زندگی کنی.دوستون دارم هوارتااااااااااااااا.به منم سربزنیییییییییییییین
پریسا
پاسخ
ممنون دوست خوبم .حساب کردم اگه با این سرعت بگذره بزودی پیر میشمچشمممم حتمااااا
نى نى عسلك
9 خرداد 93 18:04
تولدت مبارك خانومى!ايشالا سال ديگه با نى نى ات تولد بگيرى!
پریسا
پاسخ
قربون شما مممنون برای ساره وثنای عزیز
مامان آیسو وآیسا
11 خرداد 93 21:32
دوست جون رمز پلیزچشم
فریده مامان آیهان کوچولو
17 خرداد 93 8:30
سلام پریسا جون تولدت با تاخیر مبارک.با این حساب فقط چند روز ازم بزرگتری. منم متولد 31 اردیبهشت 65 هستم.
پریسا
پاسخ
سلام دوست جون مرسی از تبریکت تولد شما هم مبارککک خوشحالم از اشنایی تون
پدر و مادر آروین کوچولو
6 تیر 93 21:11
عزییییییییییییزم تبریک صمیمانه منو با تاخیر بسیار پذیرا باش تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک امیدوارم بهترین و برترین ها تو تقدیرتون باشه
پریسا
پاسخ
مممنون دوست عزیزمممممممممم خیلییی تبریک زیبا و صمیمی بود همچنین عزیزم انشاااللله برای شما هم بهترین ها باشهمیبوسم گل پسر اروینو
زهرا
24 تیر 93 14:39
بادا باد مبارک بادا تولدت مبارک هزار سال زنده باشی بوس بوس
پریسا
پاسخ
مرسییی عزیزمممممم ممنون